czwartek, 18 lutego 2016

Warsztatujemy wiosennie…



Zima prawie się skończyła i powoli zbliża się wiosna. Co prawda robi jeden krok do przodu i kilka do tyłu, ale gdzieś tak w powietrzu można ją już wyczuć, bo jest i cieplej, i jaśniej. Ten fakt napawa mnie ogromnym optymizmem i z radością – Ja i Adam -otworzyliśmy wraz z żerkowską LGD Zaścianek wiosenną edycję warsztatów kulinarnych. Po krótkiej przerwie z radością spotkaliśmy się z prezesem Jakubem i Agnieszką, natomiast czekamy jeszcze na obecność Liliany, zwanej przez nas piękną Lilią. Na pierwszy ogień poszła tematyka zdrowej kuchni. Od długiego czasu temat nam nieobcy, bo wdrażamy konsekwentnie do naszej codzienności elementy detoksu jaglanego, diety strukturalnej i weganizmu. Efekt jest naprawdę dobry, dlatego staram się zarażać pasją do zdrowego odżywiania nie tylko mi najbliższe osoby, ale i znacznie szersze kręgi. Z lekką obawą konstruowałam menu, bo nie do końca wiedziałam z jakimi reakcjami będziemy mieć do czynienia. Tym razem trafiłam nam się grupa mieszana – 


w tym sensie, że łączyła w sobie i panie w średnim wieku, i młodzież. Co się okazało? Panie przyjęły nowości bardzo otwarcie i dania smakowały im. Młodzież natomiast wymaga chyba dłuższego urabiania, żeby przekonać się, że nie tylko hamburgery, pizza i frytki są jadalne. Cieszy mnie jednak fakt, że dania przyrządzali z ogromnym zapałem i pod względem smakowym wyszło im to naprawdę dobrze.  




Serdecznie dziękujemy markom: Hendi, Appetita, Kenwood, Teekanne, Monini, Jan Niezbędny za wsparcie naszych działań.
Co przyrządziliśmy?

Menu

Śniadanie
Pasta z soczewicy czerwonej

Obiad
Zupa krem z zielonych warzyw


Sałatka jaglana z tuńczykiem i jarmużem


Podwieczorek
Koktajl jaglany z sosem owocowym

Kolacja
Owocowa sałatka ryżowa




* „KLUBY   AKTYWNOŚCI LOKALNEJ w Gminie ŻERKÓW - Projekt dofinansowany z Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich”

      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz